SOTYHYS TEMİZLEME SÜTÜ

08:45 merininblogu 5 Yorum

SOTHYS


MUTLU GÜNLER
Uzun süredir yazılmayı bekleyen bir ürün incelemesi var bugün blogumda. Denebunu sitesinin deneyimlemem için gönderdiği ürünlerden biri Sothys markasına ait bu temizleme sütü.

Ürün 40 ml lik bir ambalajda ve greyfurt özleri içeriyor.
İlk olarak kokusundan pek hoşlandığımı söyleyemem.
Temizleme sütleri yapısı itibariyle daha kremsi ve diğer temizleme ürünlerine kıyasla daha yağlı ağır bir his bırakıyor benim cildimde.
Ama tabii ki bu benim cildimin yapısına bağlı oluşan bir deneyim.
Göz makyajımı çıkarmakta kullanmadım ürünü lens kullandığım için böyle bir riske girmedim açıkcası.
Ten makyajımı temizleme de ise performansı orta derecede başarılı diyebilirim.

Her cilt tipinin ihtiyacı ve kişisel zevkler farklı olduğu için benim kullanmaktan hoşlanmadığım bu ürünü başka bir kişi beğenebilir tabii ki.Ben özellikle kuru ciltlilerin daha çok seveceğini düşündüm.

Denebunu.com a bana bu ürünü deneme şansı tanıdıkları için çok teşekkür ederim.
Benim ürünle ilgili deneyimlerim bu şekildeydi.
Görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

Güzel Kalın...


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

5 yorum:

  1. Denebunu sitesinden maalesef şimdiye kadar hiç bir ürün gelmesi ama sizin adınıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da 1 defa geldi ürün ordan, bu markayi da ürünü de ilk defa gördüm tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. fiyata baktım merak ettim 107tl içerik olarakda bir bilgi bulamadım ama 107tl ciddi normal standart bir ürün için

    YanıtlaSil
  4. Markayı yeni yeni görmeye başadım bitanemm ama piyasa fiyatlarına oranla bakmayacğım :) Ellerine sağlık canım, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
  5. Greyfurt kokusunu ben de pek sevmiyorum Mervecim. Bu ürünü de merak etmiştim, ellerine sağlık. Denebunu galiba Ocak ayında paket göndermedi, Şubata artık şansımıza neler çıkacak bakalım. Çok öpüyorum

    YanıtlaSil